onsdag

.93.

Laddad? Om vi är!

Med endast två dagar kvar till summerburst så riktigt spritter de i hela kroppen. Lyssnar på musik konstant & försöker ta igen så mycket sömn jag kan, för de här kommer bli en vild helg.

Imorn ska jag tillbaka till skönhetssalongen & ta bort argrynkan & kråksparkarna runt ögonen.
Sen fort hem igen & spraytanna mig. Superfresh är bara förnamnet. 
Men den ständiga frågan är va satan man ska ha på sig, regn blir de garanterat så under regnponchon får de bli skinnbrallor & skinnjacka & nån top. 
Men de är ju två dagar som man ska klä upp sig, hm ja vi får se. Klänning är de sista jag kommer ha på mig, men de händer ju inte så ofta än då så de är ingen risk.
Förra året stod vi längst fram på Axwell/ingrosso, helt sjukt.
Hoppas på lika grym stämning som förra året.

In i dimman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar